اینستاگرامترفند ها

۵ گام تا بازاریابی حرفه ای اینستاگرام

در این مقاله می خواهیم ۵ روش را به شما معرفی کنیم که شامل تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام می باشد . این روش باعث می شود تا در اینستاگرام به راحتی بدرخشید و بتوانید یک صفحه ی عالی برای کسب و کار خود داشته باشید . این ۵ مورد باعث می شود دنبال کنندگان شما افزایش یابد , بازدید از صفحات شما بیشتر شود و بتوانید راحت تر محصولات خود را به کاربران شبکه های اجتماعی معرفی کنید .

۱ گذاشتن لینک در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می دهد که در پروفایل خود از یک لینک دلخواه استفاده کنند . این لینک می تواند کاربران را به هر جایی ارجاع دهد . اگر وب سایت دارید بهتر است از ازلینک آن استفاده نمایید . اگر هم کسب و کار شما در حال حاظر وب سایتی ندارد همیشه یادتان باشد که یک لینک در این قسمت قرار دهید . اگر در لینکداین یک صفحه ی دارید از آن استفاده نمایید یا اگر اصلا کتابی از قبل نوشتید می توانید قسمتی از آن را در یک آپلود سنتر آپلود کنید و برای اشتراک گذاری قرار دهید . این کار باعث افزایش محبوبیت شما در بین کاربران می شود .

 

 

 ۲ ایجاد توفق بر روی عکس ها

یکی از راه های جذب مخاطب ایجاد توقف بر روی عکس ها می باشد . از عکس هایی استفاده کنید که کنجکاوی کاربران را به همراه داشته باشد . هرچه عکس های شما جذاب تر باشه و از تکنیک های تولید محتوا استفاده کنید و محتوای خود را متفاوت تر ارائه بدهید . باعث افزایش مشتریان صفحه ی اینستاگرام شما می شود .

  • نکته ی مهم :

در قسمت تولید عکس حتما از نوشته بر روی عکس هایتان استفاده کنید ! طبق آمار اینستاگرام در سال ۲۰۱۵ بیشترین بازدید در بخش عکس ها , بر روی عکس هایی بود که از نوشته های خوانا در عکس هایشان استفاده کردند . نوشته های خوانا متونی هستند که از فونت های گوگل (استاندارد) و اندازه ای استفاده کنند که ۲۵% از صفحه را بپوشاند .

 

۳ نوشتن توضیحات در بیو (BIO) برای فالو شدن

اینستاگرام یک امکان را به تمام صفحات خود می دهد تا کاربران بتوانند توضیحاتی درباره ی خود ارائه کنند . قبلا فقط کسانی که وجود حقیقی داشتند می توانستند صفحه ی اینستاگرام داشته باشند ولی با مرور زمان خط مش شرکت الفا تغییر کرد . الان صفحات کسب و کارها (Business) هم مورد تایید اینستاگرام هست . پس شما می توانید از قسمت بیو برای قراردادن یک متن استفاده کنید .

حالا به اینجا می رسیم بهتر است از چه متن هایی در این قسمت استفاده کنیم ؟؟ از متن هایی باید استفاده شود که شامل مواردی از فعالیت های شما باشد . توصیه جدی می شود که در این قسمت مواردی را بنویسید که کاربران قرار است با دنبال کردن صفحه ی شما بدست بیاورند . از نوشتن موارد همچون هدف هایتان , لیست موفقیت هاو یا محصولاتتان جدا خودداری کنید . زیرا همه ی این موارد باعث می شود که کاربران صفحه ی شما رابا احتمال کمتری فالو (دنبال) کنند .

 

 

۴ تعویض عکس پروفایل ماهانه

بازاریابی خوب در اینستاگرام با این شروع می شود که شما باید ماهانه عکس صفحه ی اینستاگرام خود را عوض کنید . درست است این مورد خیلی عجیب است . خیلی از شرکت های فقط یک لوگو دارند و دوست ندارند آن ها را تغییر بدهند . ولی با کمی خلاقیت این امر به راحتی امکان پذیر است . برای مثال می توانید با شروع فصل های مختلف از برف و … استفاده کنید یا در مناسب های مختلف لوگوی خود را تغییر دهید .

دلیل تغییر دادن عکس ها این است که با اینکار اینستاگرام پی می برد شما کاربر فعالی هستید .همینطور در نتایج جستجو , عکس های شما در جایگاه بهتری قرار خواهند گرفت .

 

 

۵ ارائه مطالب اختصاصی

خیلی از کاربران از تولید مطالب اختصاصی دوری می کنند . آن های یک محتوا را تولید و در تمام شبکه های مجازی (تلگرام , اینستاگرام و…) به اشتراک می گذارند . این امر باعث می شود که کاربر نیازی نبیند شما را در تمام شبکه های مجازی دنبال کند . این مورد آسیب جدی به شما می زند . پس سعی کنید محتوایی که در تمام صفحات مجازی منتشر می کنید با یکدیگر متفاوت باشد .

 

شما چه مورد هایی می شناسید ؟؟ در بخش نظرات ارسال کنید !

بازاریابی و کسب درآمد با اینستاگرامدر دوره ی آموزشی بازاریابی اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهید ..!

برچسب ها

حسین زارع

همیشه یک سری از داستان ها بی انتها میشه ... اما هرگز تلخ تموم نمیشه ! اگر پایانی تلخ بود ! بدون هنوز به انتهاش نرسیدی ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.